|
|
||||
|
||||
|
Exclusief: PlayStation Home Summerhouse screenshots ![]() In PlayStation Home zal het straks mogelijk zijn om meerdere huizen te gaan kopen, voorheen was er echter nog maar één huis en sinds kort is er een tweede aan toegevoegd. Dit huis heet het PlayStation Home Summerhouse, dit Summerhouse ligt in een rustig gebied wat je doet denken aan de Belgische Ardennen en alles is er rustig, je hoort de vogeltjes fluiten, openhaard knapperen, het is er gewoon één en al rust en vrede. Het water wat je buiten ziet is in geen één game ooit zo realistisch weergegeven het ziet er namelijk gewoon ontzettend tof uit en het is voor een game een beste klus om dit te kunnen evenaren. Veelal had je in games nog weleens last van kartels aan de golfjes in het water dit is tegenstelling tot PlayStation Home, waar het allemaal gewoon 'smooth' is. Hieronder staan enkele screenshots van dit nieuwe huis. Klik op de afbeelding om hem te vergoten. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Ziet er dus echt zo vet uit^! Vooral vet die schilderij van South park
![]() Dit huis KOPEN? Kost dat 'Home geld' of echt geld in de PSN Store? In de PSN Store toch ofniet...? Als dat zo is, denk ik dat Sony daar heel erg veeel aan gaat verdienen want sommige mensen moeten gewoon alles XD |
|
|
||||
|
||||
|
Inderdaad! Zo iemand ben ik, ik weet zeker dat als er een tweede huis te koop is dat ik hem wil hebben.. haha.
Vervloekte creditcard!
|
|
|
||||
|
||||
|
Ik denk wel dat je geld moet betalen aan meubels enzo. Kijk maar aan habbo of second life in denk dat he zoon soort betalings systeem wordt.
|
||||
|
||||
|
In de beta zijn de huizen overigens nog gratis, heb het even nagevraagd...
|
|
|
||||
|
||||
|
Eerlijk gezegd hoop ik dat alles gratis blijft, ik heb een hekel aan Habbo en ik vind het onnodig om echt geld te betalen aan virtuele huizen etc.
|
|
|
||||
|
||||
|
Ziet er erg goed uit! Ik kan niet wachten
.
|
|
|
||||
|
||||
|
Ja maar habbo is 2d en gay
en zolang sony er geld mee verdient en vette patches uitbrengt vind ik alles goed
|
|
|
||||
|
||||
|
Die vloer is goed schoongemaakt
|
|
|
||||
|
||||
|
wie the f*** zit er op Habbo
... lol ... nou t ziet er allemaal nice uit en sony zelf heeft beloofd dat de basis appartementen gratis zal zijn en alleen grotere appartementen moet worden gekocht
|