|
|
||||
|
||||
|
Exclusieve Killzone 2 beta screenshots ![]() Een member van het PS3-Sense forum heeft heel wat screenshots van Killzone 2 geplaatst. Dit topic kun je hier terugvinden. We hebben dit topic echter even gelocked en willen graag op deze nieuwspost de reacties hebben zodat het overzichtelijk blijft. Het volledige bericht van de user vind je hieronder. Citaat:
|
|
|
||||
|
||||
|
Cool bedankt voor de Screens reflowchina!
De maps zijn echt leuk gedaan je raakt nooit verdwaald omdat er geen overbodige gangen zijn die op niks uitkomen. De drie maps die beschikbaar zijn (een drooggelegd kanaal, verlaten gebouw met binnenplein en een verlaten stad) zijn ook allemaal erg sfeervol! zeker één van de betere beta's
|
|
|
||||
|
||||
|
Geen game voor mij.
![]() Ik hou het wel bij Socom Confrontation.
|
|
|
|||
|
|||
|
Hahaha, die member heeft zelf de beta en is verboden om info naar buiten te laten en doet dat toch?(oid) GJ PS Sense dat jullie zelf niet iemand hebben.
|
|
|
||||
|
||||
|
Hij heeft de beta niet, zijn broer...
|
|
|
|||
|
|||
|
En dit krijg je te zien als je screenshots released:
BANNED! @3RoR: Ze zijn allebei leuk om samen te spelen + ze lijken ook niet echt op elkaar. Je hoeft heus niet de ene niet leuk te vinden om die andere leuk te vinden. |
|
|
||||
|
||||
|
Mmmm lekker !
|
|
|
|||
|
|||
|
@Magnet,
Je weet toch zelf dat dit niet mag.. want jij bent toch ook beta tester? Wijs hem er dan op dat dit niet mag.. nu is het als gebeurt en kan hij naar zijn beta status fluiten! |
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
Ik wil graag dit terug doen voor ps3-sense voor alles wat ze al voor mij en anderen betekent hebben ik zit er dus niet mee.
|
|
|
||||
|
||||
|
nice ! ... een vriend van me zit er ook in
|