|
|
||||
|
||||
|
Killzone 2 bèta is te delen ![]() Naast de LittleBigPlanet bèta is sinds een paar dagen ook de bèta van Killzone 2 voor sommige mensen speelbaar. Een onbekend iemand die in het bezit is van de Killzone 2 bèta heeft contact met ons opgenomen en heeft ons laten weten dat deze bèta te delen is via het PlayStation Network. Dus als je iemand kent met de bèta, is het mogelijk om deze te spelen! Killzone 2 wordt ontwikkeld door de Nederlandse ontwikkelaar Guerilla die ook verantwoordelijk was voor Killzone en Killzone: Liberation. De game wordt uitgegeven door Sony Computer Entertainment Europe en zou ergens in februari 2008 exclusief uit moeten komen voor de PlayStation 3. Bekijk hier een paar screenshots van deze bèta. Update: Je kan de bèta delen door PSN-gegevens uit te wisselen (en in te loggen op de naam van de betatester). Daarna is de beta gewoon speelbaar onder je eigen account. Let wel: Het is volgens de reglementen van het beta-testteam niet toegestaan om de beta's te delen. Gebruik dit dus op eigen risico. Citaat:
|
|
|
||||
|
||||
|
okeoke zeker nu maar hopen dat een van mn buddys er een heeft
|
|
|
||||
|
||||
|
Hoe moet dat dan?
|
|
|
||||
|
||||
|
dan moet ik die vriend eens snel vragen
|
|
|
||||
|
||||
|
Arf
![]() Heb geen beta van : Socom, LBP en Killzone 2
|
|
|
||||
|
||||
|
Vraag me af hoevaak je zo'n beta kan delen.
|
|
|
||||
|
||||
|
Reken ook maar op een dikke ban. zowel de deler als de tweede speler
|
|
|
||||
|
||||
|
neej joh
![]() denk wel dat gewoon mag
|
|
||||
|
||||
|
Wie is er zo super super super super onwijs lief dat hij wil sharen (L)
|
||||
|
||||
|
Ik niet, want heb het niet =D
|