|
|
||||
|
||||
|
PlayStation Store Update EU - 28 augustus ![]() De update is een beetje later dan normaal, maar alsnog gekomen. De Europese PlayStation Store is namelijk ook deze week weer voorzien van de nodige content zo hebben we er weer 2 speelbare demo's bij. Opvallend is dat Linger in Shadows niet verkrijgbaar is, terwijl deze wel vandaag uit zou komen! Speelbare Demos The Last Guy NHL 09 Games Buzz! Junior Jungle Party (€4.99) Medal of Honor Heros 2 (€19,99) Add-ons Warhawk - Operation Fallen Star (€5,99) Game video's HAWX E3 2008 - Far Cry 2 Movement - London: Back in the UK Movement - Bianca Rose Interview Movement - Doll’s House: I Hate Today Movement - Doll’s House Interview Movement - London: Doing the Tourist Thing Movement - Bianca Rose: What Will Remain Movement - Doll’s House: 9988 Movement - Bianca Rose: Rainy Nights Wallpaper The Last Guy |
|
|
||||
|
||||
|
FALLEN STAR!
*Zet ze ps3 aan* Jetpacks here I come! Edit. Ik zie hem nog niet, however.
|
|
|
||||
|
||||
|
Nhl09!!! :d.
|
||||
|
||||
|
Jammer geen SC4 hopen dat die in US store komt
|
|
|
||||
|
||||
|
Moet het dan in de Spotlight komen btw?
|
||||
|
||||
|
SC4 demo gedownload uit japanse store.echt een vet spelletje maar moet me inhouden om hem niet te kopen want er komen nog zoveel vette spellen.
|
|
|
||||
|
||||
|
Buzz uitbreiding?
![]() Ziet er goed uit
|
|
|
||||
|
||||
|
Heb net een japanse account gemaakt maar onder welk tabje staat Soul calibur 4 demo??
Als iemand dat wil uitleggen hartstikke bedankt ![]() Japans is vrij lastig en heb al best lopen zoeken alleen nog niks gevonde.......
|
|
||||
|
||||
|
"Zien" jullie de EU update wel al in de store dan?
Die screenshot eronder is van de UK store maar ik zie daar ook geen update nog.
|
|
|
||||
|
||||
|
Ik niet