|
|
||||
|
||||
|
Sony zend de E3 persconferentie ook uit in PlayStation Home ![]() Dinsdag is het zover, dan zal de E3 persconferentie van Sony plaatsvinden. De conferentie begint om 10:30AM Amerikaanse tijd en om 20:30 Nederlandse tijd (gezien wij 9 uur voorlopen). Ook zal Sony om de E3 te vieren 25 bèta accounts uit gaan delen in heel Europa voor de pers. Ook zal de Media en Events space opengaan in PlayStation Home. In deze Media en Events space zie je op alle billboards o.a. reclames van de nieuwste games en andere media die Sony gaat introduceren. Op de mainstage zal net als tijdens de Ubidays de persconferentie plaatsvinden waarbij het hele PlayStation Home publiek mee kan kijken naar de conferentie van Sony op fullscreen. Naar verluid gaat de Media en Events space maandag of dinsdag open. Ongetwijfeld zullen er daarna wel beelden van op het internet verschijnen, of PS3-Sense ook beelden weet te bemachtigen is nog maar de vraag, maar we gaan zeker ons best er voor doen. Laatst gewijzigd door Yavar; 11-07-08 om 22:39 |
|
|
||||
|
||||
|
Heel erg cool, dat betekent dat als wij straks HOME hebben we daar ook de gamer-days en beursen kunnen volgen.
|
|
|
|||
|
|||
|
Jeuj, in de andere dimensie waar ik nu wel al Home kan downloaden, kan mijn tweede ik live naar de persconferentie kijken...
|
|
|
||||
|
||||
|
Home is Coming!!!
|
||||
|
||||
|
hoop nu toch wel op een exacte datum...
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Ik denk dat Home de PS3 gewoon een dikke boost gaat geven van zijn kwalitiet
|
|
|
||||
|
||||
|
Hebben wij niks aan tot Home eens uitgebracht word.