|
|
||||
|
||||
|
TGS '08: Shitload aan PlayStation Home content ![]() Er is weer heel wat info en content rondom PlayStation Home naar buiten gekomen. Zo werken er meer dan 20 third party bedrijven mee aan het nu al enorm succesvolle project van Sony. Maar dat is niet alles, in de Japanse Home beta is de TGS-stand nu toegankelijk voor beta testers. Tevens is er bekend gemaakt dat de closed beta test nog maar enkele weken zal gaan duren en daarna overgaat in open beta status. Ook zijn er talloze screenshots verschenen op de officiële PlayStation Home site. Deze kun je hier onderaan bekijken. Naast dat heeft een gebruiker ons nog eens een album vol home-made pictures gezonden van de TGS Stand in de beta. Alle third-party bedrijven die meewerken aan Home
Officiële foto's verschenen op de Japanse PlayStation site ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Home-made pictures Verwijdert op aanvraag van de maker |
|
|
||||
|
||||
|
looking cool
|
|
|
||||
|
||||
|
home zou tg deze maand uitkomen of niet??
|
||||
|
||||
|
was weer verzet
|
|
|
||||
|
||||
|
Dat gerucht ging er. Maar er was geen officiële uitspraak gedaan dus hij is niet verzet...
|
||||
|
||||
|
iedereen zijkt altijd dat iets verzet word
maa als er niet officieel wat is gezecht is die niet verzet ![]() ong: ziet er goed uit ![]() alleen boeit home me steeds minder ![]() duurt te lang !
|
|
||||
|
||||
|
Toch een mooie extra feature die de verkoop van de PS3 alleen maar zal verhogen
|
|
|
||||
|
||||
|
Je moet er ook niet op wachten, wachten duurd altijd lang.
De dag zal komen dat we elkaar zullen ontmoeten in Home. lol Kom nou maar op met die graf beta.
|
|
|
||||
|
||||
|
nou en, ik wil het zeker hebben, en die screenshots zijn echt uber bruut man. mee eens?? maar ik zie je vanavond iets voor 7. kwart voor
|
|
|
||||
|
||||
|
home moet echt snel komen...
|