|
|
||||
|
||||
|
Hacker slaagt in back-ups laden op de PlayStation 3 ![]() Op het forum van PS3Hax is gisteren een topic gepost met daarin enkele interessante informatie over het laden van back-ups op de PlayStation 3. De duitse hacker StreetSkaterFU, onder andere bekend van het oude Team I.C.E., zou erin geslaagd zijn backups te laden op zijn PlayStation 3. Ook is er een video bijgepost welke dient als proof of concept (POC). In de video valt te zien dat Warhawk vanaf een disc in de PlayStation 3 wordt geladen, de game Warhawk is niet geïnstalleerd op de PlayStation 3. Zodra het spel gestart wordt gebeurt er niks en zie je enkel nog de golven van het XMB. Daarna wordt Motorstorm in de PS3 gedaan en wordt Warhawk opeens geladen. Citaat:
Citaat:
|
|
|
||||
|
||||
|
goed nieuws nou voor Sony niet maar dat bespaart mij mooi wat geld
|
|
|
||||
|
||||
|
Wat heeft dit voor nut voor ons
?
|
|
|
||||
|
||||
|
nou als dit word released dan kunnen wij gratis games spelen
|
|
|
||||
|
||||
|
goed en slecht nieuws
goed: wij gratis games slecht: kan zo lopen als op PSP
|
|
||||
|
||||
|
Zo gaat de gameindustrie alleen maar kapot
|
||||
|
||||
|
Sony brengt straks toch weer een update uit dat dit niet meer werkt, en dan kun je niet meer online met je back-up games.
|
|
|
||||
|
||||
|
Btw je moet wel 2 60 GB hd's hebben anders heb je alsnog de originele cd nodig
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Ik hoop niet dat ze de ps3 hacken! This cux. |
|
|
|||
|
|||
|
Ik heb toch vraagtekens bij dit artikel, en denk ook best dat dit in de eerstvolgende firmware geblokkeerd wordt. Naast het feit dat het misschien enkel en alleen op een 60GB versie zal werken.
Ach en het zal niet de eerste keer zijn dat een groot bedrijf bepaalde mensen stuurt naar de illegaleservers om deze te downen... |