|
|
||||
|
||||
|
Woensdag thema dag - 17 september 2008 ![]() Het is woensdag en dat betekent thema dag. We hebben weer een paar top thema's voor je. Helaas zit er dit keer geen video bij. Ook heb je misschien gemerkt dat de laatste paar weken, thema dag er vrij laat op staat. Dit komt omdat wij wat problemen hebben met onze apparatuur. Deze problemen zijn als het goed is volgende week verholpen en kan je weer om 00:00 een gloednieuwe woensdag thema dag, mét een filmpje bekijken. Ons excuses voor het ongemak! Nummer 5 Go Pokes ![]() Created by Tunnel_Ratt Firmware 2.40 support: Nee Random wallpapers: Ja Grootte: 3.65 MB Nummer 4 WarTheme ![]() Created by Anthos cubert Firmware 2.40 support: Ja Random wallpapers: Ja Grootte: 5.47 MB Nummer 3 The Official Mirror´s Edge Theme ![]() Created by Sony/DICE/EA Firmware 2.40 support: Nee Random wallpapers: Nee Grootte: 1.12 MB Nummer 2 Bloc Party ![]() Created by shushab Firmware 2.40 support: Ja Random wallpapers: Ja Grootte: 1.93 MB Nummer 1 Racedriver Grid Created by shushab Firmware 2.40 support: Ja Random wallpapers: Ja Grootte: 1.54 MB |
|
|
||||
|
||||
|
Beetje laat he!
|
||||
|
||||
|
Nice, die van mirror's edge spreekt me wel aan.
En die van GRiD heb mooie icons! Voor het eerst in een aantal weken ga ik dan toch weer een Sense-Chosen Theme gebruiken.
|
|
|
||||
|
||||
|
Het is donderdag
?
|
||||
|
||||
|
1 en 3 zijn mooi
![]() woensdag hoor ![]()
|
|
||||
|
||||
|
Nummer 3 vind ik wel redelijk. Maar geen vervanger voor mijn huidige.
|
||||
|
||||
|
bloc party!, maar ik hou t toch bij poker theme (ik houd niet van poker maar t zijn mooie icons).
ik weet niet of meerderen dit hebben, maar op de zoveel tijd (paar maanden) wordt het thema weer naar de standaard gezet, echt vaag... |
|
|
||||
|
||||
|
Weet niet waar je woon dan, maar in Nederland is het nog 1 uur en 45 minuten woensdag
|
||||
|
||||
|
Citaat:
. Biologisch ritme werkt niet echt:smoke3:.Die 1e plaats vind ik wel leuk, maar die kan ook diegene die ik nu heb neit vervangen
|
||||
|
||||
|
Naicee, k vind ze allemaal wel oke alleen die morrors edge wat mindere