L-Shadow R-Shadow
forumlink
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2
EersteEerste 1 2
Weergegeven resultaten: 11 t/m 18 van 18
    FaalHaas #1
    Status : Florian is offline
    Gamer IDs

Gamertag: zuigtSONYballs PSN ID: Fl0riann

Click here to enlarge Oorspronkelijk geplaatst door Zwerver7 Click here to enlarge
    Ik zou hem laten repareren of een ps3 slim nemen.
    daar schiet ie wat mee op..?Click here to enlarge hij vraagt welke van de 2 ie moet kiezen..Click here to enlarge

On: ik zou hm laten repareren: ik vind het uiterlijk mooier, veel PS3s met een PS2 functie en 4 USB poorten zijn er niet>> dus meer waard..Click here to enlarge
    het is alleen jammer van die 150 eurie als je hem laat repareren, maar ik denk dat je dat snel genoeg *terug* bij elkaar hbt?

(show/hide)

(show/hide)
    psn: Fl0riann
    games: Guitar Hero world tour(met alleen gitaar), CoD WoW, CoD Classic, CoD MW2, GTA IV, Kung fu panda, uncharted: Drakes Fortune, GT 5 Prolugue, Medal Of Honor Airborne, Assasins creed 1, Assasins creed 2, NFS undercover, Killzone 2, Little big Planet

te koop/te ruil: MOH Airborn

Ik zou een slim kopen omdat ik persoonlijk een slim kopen omdat je dan zeker weer een goede heb en 2 jaar garantie(weet niet hoe dat zit bij een die je terug krijgt van sony)

2 jaar garantie? je hebt toch maar 1 jaar garantie?
    (show/hide)
    (show/hide)
    (show/hide)

FaalHaas #1
    Status : Florian is offline
    Gamer IDs

Gamertag: zuigtSONYballs PSN ID: Fl0riann

? dat dacht ik ook..?
    alleen op de xdoos 2 jaar tog..?

(show/hide)

(show/hide)
    psn: Fl0riann
    games: Guitar Hero world tour(met alleen gitaar), CoD WoW, CoD Classic, CoD MW2, GTA IV, Kung fu panda, uncharted: Drakes Fortune, GT 5 Prolugue, Medal Of Honor Airborne, Assasins creed 1, Assasins creed 2, NFS undercover, Killzone 2, Little big Planet

te koop/te ruil: MOH Airborn

koop een slim... is ook nog is een stuk stiller en zuiniger vergeleken met de PS3 60gb.

owja is een jaar maar voor YLOD is het 2 jaar d8

nou....zelf proberen zou ik maar niet doen Click here to enlarge
    want om hem open te krijgen moet je eerst zo'n stickertje erafhalen aan de zijkant...als je dat doet, komt er op een 1 of andere manier the staan: VOID op je sticker...en dat betekent....tja, geen garantie meer Click here to enlarge
    ik heb mijne ook opgestuurd, 9 dec...maar heb gisteren gebeld en zeiden dat ik hem volgende week krijg...w8 al een maand...maar komt door kerst...dus, sony is best snel hoorClick here to enlarge (zat voor het opsturen, nog net 3 dagen in garantie Click here to enlarge)
    en 150 euro is verschrikkelijk veelClick here to enlarge maar wat het rare is, meeste die buiten garantie zitten...buiten de 2 jaar...krijgen hem gwn gratis gerepareerdClick here to enlarge sony is best gul...vergeleken met microsoftClick here to enlarge
    Laatst gewijzigd door Nikista; 06-01-10 om 19:05

Click here to enlarge Oorspronkelijk geplaatst door Nikista Click here to enlarge
    ik heb mijne ook opgestuurd, 9 dec...maar heb gisteren gebeld en zeiden dat ik hem volgende week krijg...w8 al een maand...maar komt door kerst...dus, sony is best snel hoorClick here to enlarge
    nou mijn 60 gb is mooi (zonder de kerst) ook 1 maand weggeweest. Sony is zeker niet snel, ze beloofdeh steeds "ja hij komt volgende weekk" maar niks hoor. Click here to enlarge
    Laatst gewijzigd door Invincible; 09-01-10 om 02:30

Regels voor berichten