L-Shadow R-Shadow
forumlink
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: Ps3 kapot?

Ps3 kapot?

hallo, volgens mij is me ps3 kapot, op moment dat ik hem aanzet en in het menu kom, begint het beeld zeer veel knipperen soms wazig, op moment dat ik dan een spel opstart doet hij het gewoon weer, heb alles al gegoogled maar kom er niet uit hier iemand??

Redacteur
    Status : Patrick.G is offline
    Gamer IDs

PSN ID: patdekiller6

misschien even sony bellen? ik heb nog nooit eerder van het probleem gehoort.

PS3-Sense lid
    Status : Woofer is offline

Misschien heel dom, maar kijk eerst even of je kabels er goed inzitten in je PS3 en je TV en kijk desnoods even met een andere kabel...

Redacteur
    Status : Patrick.G is offline
    Gamer IDs

PSN ID: patdekiller6

Click here to enlarge Oorspronkelijk geplaatst door Woofer Click here to enlarge
    Misschien heel dom, maar kijk eerst even of je kabels er goed inzitten in je PS3 en je TV en kijk desnoods even met een andere kabel...
    maar de kabels zouden er goed in moeten zitten als hij zegt dat hij het wel gewoon tijdens het spelen doet? Click here to enlarge

Misschien is je tv HD-ready en is het menu 1080i en tijdens het spelen 720p, misschien dat je tv niet goed is en dus op 1080i problemen geeft?

Dexter wat jij zegt kan wel kloppen, maar heb een nieuwe full hd tv, ook heb ik meerdere kabels geprobeerd en meerdere ingangen van mijn tv. Wel heb ik vaak mijn kabels eruit moeten halen ivm oude full hd tv met te weinig ingangen. ik weet niet hoe zo`n stekker werkt, maar zou het kunnen zijn dat de uitgang van me ps3 bijvoorbeeld voor de helft naar de neuk zou zijn, en dat ie het daarom op 720 p wel doet?

Soortgelijke discussies

1. usb poorten kapot van ps3
    By patrickvanloosbroek in forum Prullenbak
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 22-10-09, 13:20
  2. playstation 3 kapot
    By bullzaurus in forum PlayStation 3 Helpdesk
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 27-08-09, 13:48
  3. PS3 kapot?
    By Mikey in forum Prullenbak
    Reacties: 6